fbpx
לקוחות עסקיים
המגוון הרחב של עמית דברי מאפה מציע יתרונות ופתרונות מתקדמים שיאפשרו לכם להעניק ללקוחותיכם את הטריות, האיכות והמצוינות אליהן אתם מחויבים עם מבחר מוצרים עשיר, בכל קטגוריות המאפים והקונדיטוריה. יתרון זה מאפשר לכם לבחור את התמהיל הנכון עבורכם, כזה שישתלב באופן מיטבי ואינטגרלי בתפריט הייחודי שלכם: לחמי מחמצת, לחמניות, פיתות, באגטים, ג’בטות, הצע רחב של מאפים מתוקים ומלוחים, כמו גם עוגות שמרים, עוגות קצפת, עוגות מוס וקינוחים, וכן מגוון בלעדי של עוגות וקינוחים המתאימים במיוחד לבתי מלון ולגני אירועים.
מוצרים אפויים - קפואים
מגוון גדול של מוצרים אפויים - קפואים: לחמים, לחמניות, פיתות, באגטים וג’בטות. מוצרים אלה מעניקים שני יתרונות חשובים: נוחות תפעולית וזמינות מוצרים טריים במשך כל שעות הפעילות. נוחות תפעולית, הודות לתהליך השלמת אפייה קצר, ממוצר קפוא למוצר המוגמר תוך 30 דקות! ואתם נהנים מפחת נמוך, זמינות גבוהה וטריות בכל שעה. זמינות במשך כל שעות הפעילות של מגוון לחמניות, פיתות, באגטים, לחמים אפויים קפואים ועוד
טכנולוגיה מתקדמת
עמית דברי מאפה מאמינה בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לייעל את העבודה השוטפת, לדייק את התוצרים ולעמוד ביכולת לספק לאלפי בעלי עסקים את הסחורה הטריה ביותר, בתנאים הטובים ביותר.
מעוניינים בהזמנה גדולה? השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *המכירה ללקוחות עסקיים בלבד
    התקשרו אלינו